عکس با حال

عکس با حال

بیا عکس
عکس با حال

عکس با حال

بیا عکس

عکس های بی حجاب و لورفته پریناز ایزدیار

عکس های بی حجاب و لورفته پریناز ایزدیار

عکس های بی حجاب و لورفته پریناز ایزدیار

عکس های بی حجاب و لورفته پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

گلچینی از جدیدترین عکس های بی حجاب و شخصی و لورفته پریناز ایزدیار بازیگر خوب کشورمان را در سایت خبری تفریحی دزلا برای شما عزیزان قرار داده ایم.  


عکس های بی حجاب و لورفته پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار پس از ایفای نقش در سریال زمانه به کارگردانی حسن فتحی برای بار دوم با این کارگردان در سریال شهرزاد همکاری می کند.سریال شهرزاد در ۲۶ قسمت برای شبکه خانگی در حال ساخت میباشد.علی نصیریان،محمود پاک نیت،شهاب حسینی،مهدی سلطانی،ترانه علیدوستی، پریناز ایزدیار،فریبا متخصص،حمید رضا آذرنگ و مصطفی زمانی بازیگران اصلی این سریال شبکه خانگی هستند.

عکس های بی حجاب و لورفته پریناز ایزدیار

عکس های بی حجاب و لورفته پریناز ایزدیار

از نقشتان در این کار و دلایلی که پذیرفتید در این پروژه ایفای نقش کنید بگویید.

در نقش شیرین دختر بزرگ آقا (علی نصیریان) و همسر قباد (شهاب حسینی) بازی می کنم؛ و اینکه شیرین دختری است که با تمام امکاناتی که دارد راه و رسم درست زندگی کردن را اصلا بلد نیست. به خاطر پر و بالی که از بچگی در خانه به او داده اند و امکانات زیادی که داشته نه توانسته است عشق را بشناسد و نه ارتباط با آدم ها را.

عکس های بی حجاب و لورفته پریناز ایزدیار

عکس های بی حجاب و لورفته پریناز ایزدیار

وقتی از دفتر این پروژه با من تماس گرفتند چون از قبل با آقای فتحی کار کرده بودم خیلی خوشحال شدم که پیشنهاد شد دوباره در کارشان ایفای نقش کنم. فکر می کنم آقای فتحی یکی از بهترین کارگردان های ما هستند که من به دلیل تجربه کار با ایشان حرفشان را خوب متوجه می شوم و البته کلا در بازیگردانی به نظر من استادند.

عکس های بی حجاب و لورفته پریناز ایزدیار

عکس های بی حجاب و لورفته پریناز ایزدیار

نقش را خیلی دوست داشتم. اگر حق انتخاب داشتم که بنشینم کل قصه را بخوانم و یک نقش را انتخاب کنم باز هم شیرین را انتخاب می کردم.

پریناز ایزدیار (زاده ۸ شهریور ۱۳۶۴) و فعالیت وی در عرصه بازیگری است.

عکس های بی حجاب و لورفته پریناز ایزدیار

عکس های بی حجاب و لورفته پریناز ایزدیار

وی دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد. در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک شهر یک مرد تست بازیگری داد و قبول شد. ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرد و با کارگردان‌هایی همچون فرزاد موتمن، مسعود آب‌پرور، فریدون فرهودی و شاهد احمدلو کار کرد و در یک فیلم سینمایی به نام داشتن یا نداشتن بازی کرد. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد. وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ش پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 12:27 http://pazal.blogsky.com

سلام وبلاگ عالی دارید به وبلاگ زیر سر بزنید

http://pazal.blogsky.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.